tirsdag 6. desember 2011

Veien videre...

Ja da har jeg vel kommet dit henn at jeg har malt nok klovner og dyr, i form at kunst til barn (det meste til mine egne små ) og dermed er det vel kanskje på tide å finne ut hva jeg vil gjøre videre??
Jeg elsker store flott oljemalerier som pryder veggene og som kan gi øynene noe å bryne seg på. Når jeg sier det slik snakker jeg om Abstrakt kunst.... noe som er udeffinert og som kan sette tankene igang hos folk...
Den abstrakte kunsten bruker altså ikke formene og fargene til å representere noe bestemt ved å ligne dette, men snarere til å gi en opplevelse av noe som ikke helt hører hjemme i vår sansbare verden. Tilskueren står dermed fritt til selv å legge inn sin egen betydning og tolkning.
Jeg liker selv bilder som får enn til å si WOW!, eller at mann kan få en liten dagdrøm, elle kanskje en liten mini forelskelse bare av å se på det.. !! Men er dette mulig ??
Man må kanskje være litt gal og oppriktig opptatt av faget for på kunne tenke slik og ha denne lidenskapen til kunst...

Jeg får prøve meg på noe nytt, 
kanskje det dukker opp noen arbeider etterhvert.....må i tenkeboksen først..


God natt..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar